Alhamdulillah dapat gak ape yang diimpikan...





Lama dah nak tukar hdpone nie coz hdpone aku nokia n73 dah start wat hal...banyak kali kene format n bateri low giler....aku tensen sgt....padahal bukan guna sgt hanye msg n call sesekali ja...tgk bateri xsampai sehari dah kong.....aku ni lak xleh pakai jam tangan coz kulit nie allergic...so malas nak pakai jam tangan. Bile gi ngajar kenelah tgk jam kat hdpone...tapi bile hdpone mati kelam kabut tnye org kul bpe sekarang....so bertuahlah pada mereka yang xalami kulit allergic coz leh pakai jam tgn nk dgn happy tau waktu dgn segera....
So aku rasa mcm nak tukar bateri ajer tapi pikir2 hdpone selalu alami data full katenye...so nak xnak kene format....dalam setahun bpe kali kene format..tnye kwn2 yg pakai n73 gak, upenya hdpone nie memg problem cket...adusss....xper sabar lagi
Bile adanya rezeki lebih aku plan nak cari hdpone br tapi nokia n73 nie aku x jual coz still saygkannya lagi...aku nak simpan ajer utk kegunaan bile memerlukan...
2 mgu lepas my hubby busy ngan class , so aku n eah terperap duk umah...kejer aku kat umah duk surf internet cari hdpone yg memenuhi kriteriaku :
-kamera terang ( pixel pasti tinggi )
- leh amek video lama
-3G, WIFI, Radio, Tv
So 2 mgu lepas ku ader g survey kat lowyat tp dlm hati nie masih tercari2 hdset ape yg aku nak li...nasib xli masa tue..pastu keesokannya aku nampak ader hdpone nokia baru kuar kat Tv..aku pn ape lg terus survey kat internet..sekali tgk WOWWWW...memg menarik hati tul lah...ni yg aku impikan nie...semua spec yg aku nak ada.....ahh lega...tp aku survey gak nokia c6 n c7 tapi hati nie berkata minat kat n8 gak.....
Mgu nie my hubby xder class so aku plan nak g survey kat Plaza Alam sentral , shah alam coz kat citu byk gak kedai...nak g low yat tentu ramai org...maklumlah lepas gaji....mesti org mcm ulat.....uishhh xsanggup so g shah alam ajer...Tapi sabtu pagi ader lak kursus kat sek...abis lewat gak samapi kul 1.....after smpi umah aku packing bj cket nak balik kjg n g bndr nilai jup ade hal n terus menuju ker shah alam...bestnya...xsabar nei
Sampai PAS jerk parking penuh..terpusing2 lah smpai jupe ruang kosg yg leh park.Naik jerk tingkat 3 ( ye kot)..aku terus g kedai yg aku li nokia n73 dulu..kedai tue masih ader...tnye punya tnye byk2...akhirnya aku li gak......pergh perasaan masa tue happy giler..puas sgt...tapi aku xbyk belajo lagi br semlm li....br godek2 cket...hehe..
aku amek warna silver white.....
Yes...sekarang aku memilikinya.................Alhamdulillah......syukur........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...