JLn2 CaRi MaKan


Lama dah x gi pekena ikan bakar kat Umbai..so inilah masanya...Di sana byk kedai..confius nak g kedai mana..kali ni gi ader org jg kat depan kedai mereka ajak gi kedai masing2 ( ala mcm mkn kat satay kajang tue )...xsuke tul aku cr camni..aku n asben pn masuk kedai yg aku tgk byk pilihan ikan...



Kami makan ikan siakap bakar, siakap masam manis, sotong goreng tepung, ketam msk blackpaper, otak2 melaka, jelly kelapa n air buah tembikai n oren


Eah selera mkn ns lemak tue, 3 bungkus dia makan, sedap kater nyer




dah kenyang, lehlah senyum...hehehe


Mlm nk g aku tel Tina tnye mane mkn best kat Melaka...die kate kalu dekat ngan hotel aku ialah medan ikan bakar sg duyung...so aku n asben setuju g sg duyung, sajer nak rasa tempat lain gak...Tina tunjuk jalan dlm phone sampai medan tue...akhirnya juper...Alhamdulillah. sampi disana ramai giler org tp ader tempat kosg lagi...kami pn orderlah makanan...sekejup ajer yg kami order tu sampai...pekerja dia pn ramia n cekap2 belaka...perut dah lapar..aper lagi bedallah puas2...


Kat sini kami makan , ikan siakap bakar, siakap masam manis, sotong goreng tepung, ketam msk blackpaper, otak2 melaka, kangkung belacan, air buah tembikai n oren




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...